lørdag 22. oktober 2011

Prosjekt all-alone-lørdag

Jaja, da satt vi her aleine en lørdagskveld, frivillig, og ser på en eller annen møkkafilm på tv 2. Romantisk komedie, med alle klisjeene det innebærer. Og jeg klarer ikke la være å se på, selvom det får meg til å ville grine og rive av meg håret. Delvis fordi sånt kliss gjør meg kvalm, og delvis fordi jeg er fucka misunnelig. Også er det jo også det faktum at jeg faktisk sitter aleine på en lørdagskveld og ser på det. Bare det er jo til å bli kraftig deprimert av. Jeg har laget taco i store mengder, til meg selv. Siden jeg er aleine. Og ville ha taco. Så nå har jeg grist over hele den hvite singleten min, men det driter jeg i. Siden jeg er aleine. Sitter her som et slakt i stresslessen, med tilgriset hvit singlet. Mangler bare siggen i kjeften, ølen i hånden og fotball på tv. Og en penis eventuelt. Og en trailer trash wife. Fuck ass, nå begynner jeg å dagdrømme og.

Min kjære søster har i tillegg laget shitloads med muffins, bare sånn at jeg kan spise meg enda feitere og grise enda litt til. Livet er fullkomment. Så stakk hun til kjæresten. Og lot meg sitte igjen her som en bitterfitte. Men det gjør egentlig ikke så mye, for jeg liker egentlig å være aleine. Jeg bare liker i tillegg å gi andre dårlig samvittighet for det. Noe jeg har lært av mamma, hun er en mester på å gi en dårlig samvittighet for de mest idiotiske ting. Men det er vel sånn mammaer gjør. I <3 Mommy. Nei nei, dette er ikke sunt for meg. Tar en løpetur. Schnakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar