søndag 9. oktober 2011

Back in business

Denne bloggen og jeg har hatt en lang pause fra vårt kjærlighetsforhold, men føler vi nå er klare til å fortsette vår intense romanse. Hei bloggen. Store forandringer har skjedd siden sist. Jeg har flyttet tilbake til Bergen fra Stavanger, og trives med det. Har også blitt stor jente og begynt på Universitetet. Jeg er nå en urban sentrumsfrøken som nyter singellivets glade dager. Du vet, Bergen er verdens navle. Ingen vits i å diskutere det.

Men men, nå har det seg sånn at dette er ikke en blogg der jeg skal brette ut mitt privatliv så alle kan vite hver minste ting som foregår i livet mitt. Den er rett og slett bare til for at jeg skal få utløp for mine syke, mentalt forstyrrede tanker og fantasier, og ikke minst opplevelser. Denne bloggen er med andre ord opprettet på et purt egoistisk grunnlag, og egentlig driter jeg i om noen leser den. Jeg vet at jeg har en trofast leser, men hun vet som oftest alle detaljene i livet mitt omtrent før jeg vet dem selv. Det er kanskje min egen feil at ingen leser den, for jeg er ikke så flink å fortelle andre mennesker hva jeg bedriver på fritiden. Jeg liker å opprettholde en viss mystikk rundt meg selv. Nei, der løy jeg. Jeg er en oppmerksomhetsyk, needy drittunge for det meste. Og egentlig burde alle lese mine fantastiske skriverier.

Over og ut, Knut.

1 kommentar: