torsdag 9. september 2010

Sier du det du?

Jaaaada, så tok det en halv evighet for meg å komme med et nytt innlegg. Akkurat som forrige gang. Men jeg har en jæla god unnskyldning. Jeg fungerer ikke normalt. Jeg er spesiell. Det sier hvertfall mamma. Apropos, nå har jeg fått besøk av nettopp mamma og tilogmed min søster. De har beæret meg med hele sin dyrebare frihelg, og det skal settes pris på for fulle mugger. For det er tross alt en stund siden sist. Tja, hva har skjedd siden sist? Jo, jeg kan skryte på meg at jeg har badet i September. Jeg har vært på hyttetur. Jeg har vært på Prodigykonsert. Jeg har sett Pablo Francisco live. Jeg har barbert av meg alt håret. Jeg har valgt å la pubishårene gro. Forresten, stryk den siste. Og den nest siste.

Jeg har hår i nesen. Ifølge min søster. "WOW, du har hår i nesen" får jeg beskjed om. Og de stikker nesten ut. Og de er svarte. Også ler hun seg ihjel, det djevelbarnet. Hun skulle vært skutt med hagle. Nå sluttet hun å le. Tror hun skjønner alvoret.

La oss nå ikke spore helt av her, dere. Det er jo tross alt MEG alt handler om. MEG MEG MEG MEG! Faen, jeg er overtrøtt. Tror ikke jeg har mer fornuftig å komme med nå. Nevnte jeg forresten at  dette handler om meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar