fredag 24. september 2010

Fatty girl? F-f-f-fatty girl!

Jesus Kristus. Jeg har lagt på meg 4 kg. Jeg VISSTE at denne lille tiden uten konstant tilgang til badevekt kom til å bli min ende. Men jeg har bestemt meg. Fedmen skal ikke få ta overhånd, om jeg så må kjempe med nebb og klør. Fedmen er en jævel, ser du! Den kommer snikende rundt hjørnet nå på høsttid. Den lurer rundt hjørnene i enhver butikk, og ligger alltid i kjøleskapet og skriker etter deg. Jeg har vanskelig for å si nei. Jeg glemmer det også, at jeg har bestemt meg for å kutte ut alt drittet jeg daglig putter i meg. Jeg liker nemlig å putte i meg dritt. Kan trekkes paralleller med sexlivet mitt opp gjennom årene. Men dårlig vane er vond å vende.

Herregud, så stressende! Jeg vet jo ikke hvor jeg skal begynne en gang. Dette er virkelig ikke mitt felt. Heldigvis har jeg gått til anskaffelse av et halvstort whiteboard der jeg kan skrive ned alle de tingene jeg vanligvis glemmer. Som for eksempel at jeg ikke får lov å spise usunt. Jeg har til og med tegnet meg selv der jeg vinner et maraton. Like thats ever gonna happen. Det er godt å være motivert. Jeg gruer meg. Sees i graven dåkkar.


Me in a couple of months. Hvor er den forbanna dvergen i kjøleskapet når jeg trenger den?

1 kommentar: